Rákapcsolt a legnagyobb magyar call center: év végére már 750-en is dolgozhatnak náluk

Rákapcsolt a legnagyobb magyar call center: év végére már 750-en is dolgozhatnak náluk

Két éve lépett tőzsdére az eSense: a call center-szolgáltatásokkal, munkaerőkölcsönzéssel foglalkozó cégcsoport nemrég tette közzé első, teljes évre vonatkozó beszámolóját. A 2023-as év intenzív üzleti tevékenységet, ezzel pedig erős növekedést hozott a cégcsoport számára, ugyanakkor a gyorsan változó és növekvő piac komoly kihívások elé is állította a vállalatot.

Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Fontos évet tudhat maga mögött Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Erősíteni tudták a piaci helyzetüket, 200 fővel növelték a munkavállalóik számát, elnyertek egy HIPA pályázatot és Budapest, illetve Nyíregyháza után hamarosan megnyitják az országban a harmadik call centerüket, Miskolcon. A szegmens magyarországi helyzetéről, az idei év tanulságairól és jövőbeli terveiről beszélgettünk a vállalat vezérigazgatójával, Varga Gáborral.

Újdonságot vezet be az OTP Magyarországon - Szembeszállnak az adathalászokkal

Újdonságot vezet be az OTP Magyarországon - Szembeszállnak az adathalászokkal

Új azonosítási módszert vezetett be az OTP a contact centerében az ügyfeleinek: a mobilapplikáción keresztül küldött push-üzenet segítségével is azonosíthatják magukat a bankkal kapcsolatba lépő ügyfelek. A Magyarországon újdonságnak számító azonosítási módot még idén a kimenő hívásoknál is bevezetik.

Több mint 400 főt foglalkoztató központot nyitott a magyar Raiffeisen

Több mint 400 főt foglalkoztató központot nyitott a magyar Raiffeisen

Milliárdos nagyságrendű beruházással készült el Nyíregyházán a Raiffeisen Bank Szolgáltató Központjának új épülete, amelyet ma adott át Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere és Zolnai György, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója. Az új irodaházban több mint 400-an dolgoznak majd.

Szép csendben példátlan GDPR-bírságot osztottak ki Magyarországon - Megtudtuk, mi történt a háttérben

Szép csendben példátlan GDPR-bírságot osztottak ki Magyarországon - Megtudtuk, mi történt a háttérben

Magyarországon eddig példátlan mértékű, 250 millió forintos GDPR-bírságot osztott ki az adatvédelmi hatóság, a NAIH, de a bírság nem csak ezért érdekes: ez az egyik első olyan GDPR-bírság, mely a mesterséges intelligencia alkalmazásával függ össze. Az elmarasztalt szereplő egy bank, amely mesterséges intelligencia alapú hangelemző szoftverrel értékelte a call centeres hívásokat, az ügyfelek érezelmeit is elemezte. Fontos tanulságokat vonhatnak le az ügyből a piaci szereplők, ugyanis a szoftvert illetve az AI-alapú megoldásokat nem egyedüliként használja a pénzintézet Magyarországon, ráadásul az ügyre nemzetközi szinten is felfigyeltek.

Nem mindenhol rántotta be a féket a járvány: extrém teher alatt működtek a call centerek

Nem mindenhol rántotta be a féket a járvány: extrém teher alatt működtek a call centerek

A call centerek az utóbbi években egyre fontosabbá váltak a cégek számára, a koronavírus-válság pedig rámutatott, hogy váratlan helyzetekben még fontosabbá válik, hogy az ügyfelek tudjanak kihez fordulni a kérdéseikkel. Az OTP Banknál akkora forgalmat bonyolított a terület, hogy az ideiglenesen szinte kiürülő fiókok munkatársait is a telefon mellé kellett ültetniük. Pesti Kornéliát, az OTP Contact Center Szolgáltatások Főosztályának igazgatóját kérdeztük az elmúlt hónapok tapasztalatairól.

A következő hetekben megrohanhatják a magyar rendelőket, magánkórházakat

A következő hetekben megrohanhatják a magyar rendelőket, magánkórházakat

Jelentős visszaesést jelentett az elmúlt két hónap a magán-egészségügynek, műtétek maradtak el, sokan nem mentek vissza kontrollvizsgálatra. Ugyanakkor a vírushelyzet miatt átalakul az egészségbiztosítási piac is - mondta a Portfolio-nak Balázs Iván, vállalati egészségbiztosítási szakértő, a Dokit Okosan mögött lévő Biztosítsd az Egészséged Egyesület egyik alapítója, aki úgy látja, a dolgozói egészségbiztosítás az a juttatás, amit még a nehezebb helyzetben levő cégek is igyekeznek megtartani. Sok munkavállalóban pedig most tudatosult, mennyire fontos, hogy ne csak ő, hanem családtagjai is hozzájuthassanak ilyen biztosítási termékhez.

Új központot nyitott Nyíregyházán a Cofidis

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe új nyíregyházi telefonos "ügyfélélmény központot" nyitott Nyíregyházán, ahol a jövőben akár 100 fő is dolgozhat – közölte a hitelintézet.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Szép csendben nagy változás jön a Szép-kártyáknál!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.